כרוניקה של הצלחה ידועה מראש

מאת: שי רם
10.8.10
Dear Brko,
The road back went OK.
I'll contact you in the next few days with dates in April 2011.
Shai

פאב "האבינה", וידנבה, ראשית חודש אוגוסט 2010. חבורת צ'כים צוהלים שוזפים עיניהם במפת בית ג'מל בעודם גומעים כמויות בלתי נתפסות של בירה. ממש לידם, סביב לוח אירועי איגוד הניווט, אנו מתחילים להכין את תוכנית מחנה האימונים הראשון הפתוח שיקיים האיגוד בחו"ל. עד תום הערב אנחנו כבר יודעים פחות או יותר שיש לנו חלון הזדמנויות בחג הפסחא שיוצא מאוחר יחסית השנה וצמוד לחג שני של פסח.
במהלך המחנה אנחנו מבקרים במכרות הזהב של זלטה הורי ורואים את איזור מלון בוהמה-לנד. המקום נראה מדהים, והמפה שברקו נותן לי – נראית מדהים עוד יותר. כבר ברור שאנחנו חוזרים לשם באפריל, וברור שהולכת להיות חוויה יוצאת דופן.
לאחר התכתבות קצרה עם ברקו עם חזרתנו לארץ אני מערב את זיו. הוא אוהב את הקונספט ומוסיף כמה רעיונות משלו. אנחנו מצפים להביא 25 איש ועדיין מתלבטים לגבי הניוד של הקבוצה מפראג ובמהלך המחנה. ברקו מכין במהירות פרוספקט וב-25.8.10 כבר יש לנו תמחור כמעט סופי של הנסיעה. בתחילת ספטמבר הפרסום עולה לאתר האיגוד ותוך שבוע נרשמים 20 איש. אנחנו מבינים שנצטרך להגביל את מספר הנרשמים על פי גודלו של אוטובוס...
המחויבות של ברקו להצלחת המחנה היא טוטאלית וכמו תמיד הוא עושה כל שביכולתו לתת לקבוצה הישראלית את מבוקשה. בפשטות, כל מה שאנחנו רוצים אנחנו מקבלים: האוטובוס הצמוד שמחכה לנו עם הנחיתה. תאריכי התחרויות שהוזזו לפי נוחיותנו (!!!). המלון. האימונים. הטיולים. אפילו מזג האוויר מדהים. הכל מושלם. בעצם - כמעט הכל. בקטע של המדליות דברים קצת התפקששו (רצים מהר ומנווטים מהר הצ'כים האלה) אבל לא נורא – בשנה הבאה נראה להם מה זה!