ניווטונט עולה לרשת

מהפיכת המיחשוב והאינטרנט חוללה שינוי מהותי גם בספורט הניווט, הקשר עם הנווטים והמידע הרב זורמים לכל הכיוונים לפני, במהלך ואחרי התחרות כהרף עין. לתוצאות לא צריך להמתין חודשים, שינוי בפרטי התחרות מגיע ישירות לכל יומן ונתוני המפה גלויים לעין כל בכל עת. אינספור מספרים, ניתוחים וסטטיסטיקות תופשים בהדרגה את החלל שהשאירה המילה הכתובה והנשמה היחידה שנשארה היא פינת הפורום שבה נשמות טובות כותבות, מתווכחות, משבחות, מקלסות ואפילו... משנות את מה שנראה כבלתי ניתן לשינוי.

פה ושם נכתבת כתבה מקצועית שתופשת את העין אבל נעלמת במהרה לארכיון בלתי נגיש או בחזרה לכונן הדיסקים של הכותב עלום השם.

האיגוד לספורט הניווט נוסד על מנת לפתח את ספורט הניווט, אבל, גם להיות פלטפורמה חברתית שבה אנשים עם עניין משותף חוברים זה לזה,לטוב ולרע. מסגרת חברתית לא יכולה להיות רק עניינים טכניים. מסגרת חברתית צריכה לתת לשותפים בה עניינים נוספים מעבר ליובש הנתונים, מסגרת חברתית צריכה לחדש, לרתק ולשתף בחוויות המרכזיות את כולם כמו גם את האפשרות להזכר בהם מעת לעת.

ניווטונט לקח לעצמו את האתגר הזה וינסה לרענן את השורות בנושאים ממגוון תחומים שהמכנה המשותף לכולם הוא ספורט הניווט והספורטאים העוסקים בניווט.

ניווטונט ייכתב ע"י צוות כותבים מתוך שורות האיגוד ויישמח לצרף לשורותיו כל אחד ואחת שיוכלו לתרום מנסיונם ומיכולת הכתיבה/צילום שלהם לכלל ולהנצחת החוויה שבספורט הניווט.